Vikten!!!

Inte död ..men nästan! Varit borta en tag för jag har behövt det..varit mkt med jobb, inskolning etc. Vad händer just nu? tro det eller ej jag går på pulver och är inne på min 12 dag och de går hur bra som helst. Första 7 dagarna var skitjobbigt...men sedan släppte det. JAAAA...jag sa aldrig mer pulver....efter jag prövat de och få njursten...haha. Men alltså jag e så trött på skiten, jag måste bli av med en stor del NUUUUUUUU....så jag kör pulver 3 veckor och min plan är 10kg fett bort...sedan så kör jag vanlig mat, eller mer anpassad mat ca 1 månad, för att gå 4 veckor på pulver igen och få bort 10kg till. Målet är 20kg bort på hösten och 20kg bort på våren...så nu får vi se hur det går:) har ca en vecka kvar att gå på pulver och jag känner enorm skillnad på min kläder, jag tänker inte väga mig utan kör på klädkänsla och ansiktsform...haha... hej så länge
Kommentera inlägget här: