Dag 2

Jag är barnledig den här helgen, sov till kl11, vilken lyx!!! Fick sparkat mig i rumpan och gick till gymmet, blev 1h. Jag märker tydligt av att jag går på helfart, träna för hårt är inget man kan göra....luften går lixom ur om man tar för tunga vikter. Men jaja...viktigast är att jag fått rört på mig. 
 
Två drycker har de blivit än så länge... tar den med mer kalorier efter träning.  Dessa är mina favoriter
 
De med mer kalorier "smart meal" tar jag efter träning, eller någon dag då jag känner att jag behöver variation. Hade aldrig kunnat gå på pulver om jag måste skaka dem själv, blir alltid något äcklig klump som gör att jag får spykänsla.....Sedan tycker jag faktiskt alltid att de man skakar själv alltid smakar äckligt. 
 
Var tredje timma tar jag en dricka, måste hålla tidena ganksa nog annars blir jag rätt matt....... men jag är som en duracellkanin annars.... kan inte fatta att man kan mås så bra på så få kalorier och att man inte är hungrig ( förutom första veckan som plågsam). Tar omega3 tabletter och vitaminer till för att säkraupp.
Kommentera inlägget här: