Vikten igen!!!

Alltså vad tiden går!! Jag har varken haft tid eller ork att blogga, men känner nu att jag vill blogga för att va fokuserad på mitt mål. Jag läser fortfarande alla andra bloggar, men har inte haft lusten att skriva själv. Mitt mål är att gå ner ca 7 kilo den här månaden under maj.
 
Jag har typ redan gått ner 17kg skulle jag gissa på, väger mig inte då det inte är fokus, utan fokus igger mer på att klara mitt mål. Mitt mål är att gå på helfart på pulver en hel månad. Därav hoppas jag bloggen håller mig på banan. Har pulvrat sedan början av februari... började med helfat i två månader som sedan gick över till halfart. Men nu känner jag mig redo att öka på farten i viktnegången lite extra. Måste säga att jag mår så väldigt bra, alltid pigg, mer energi, aldrig hungrig på helfart. Och jag är väldigt glad över att jag hittat färdiga förpackningar som jag tycker är helt oki att dricka. är annars ganska känslig för sådan då jag tycker de flesta pulver smakar "apa".
 
Jag känner att jag börjar hitta mig själv igen, börjar bry mig mer om mig själv...så skönt. Men de absoluta målet är såklart ett syskon till P till hösten. Sedan så ska vi på konferans resa till Barcelona och jag vill verkligen inte se ut som en elefant då....jaja 34 dagar med helfart... 
Kommentera inlägget här: