sålt alla min dricka!

hej hopp.
 
hade en trevlig utekväll i går med kompisar, var ute å åt och sedan spelade biljard. väldigt mysigt. Kan dock säga att magen gjorde lite revolt av maten då fet och massa kollisar inte är något den är van vid...haha. Men jag har knappt varit ute och ätit med vänner eller med min man så jag kände att jag fick lyxa till det lite genom att välja de som jag verkligen var sugen på ( inte de nyttigat kan man säga)
 
Jag har sålt all min dricka, hade kvar för 1 månad. gick på halfart, typ 3 dagar....men det funkade inte med min tabletter som jag ska ta med mat ( halvfart på dricka känns lite meningslöst och lite av en tortyr...haha). Jag ska ju igentligen äta meformin sedan flera månader tillbaka, men har inte gjort det för det funkar inte med magen å bara dricka, får enormt ont i magen. Och nu ska jag till gyn om en månad, kan ju inte säga till han att jag inte gått på den. Jag går ju ner med tabletterna men väldigt långsamt, eller långsammare i alla fall. Men jag tror jag måste prioritera tabletterna nu eftersom jag vill ha en knatte till. 
 
Så jag kör på mat ca var tedje timma, kosten består till stora delar av grönsaker och protein, väldigt lite kolhydrater. och det är nog så jag kommer köra hela hösten. kalorier kommer jag också räkna, inte till en början...vill köra in mig lite mer i matrutinerna innan jag börjar räkna det. men kanske efter mötet med gyn om 4 veckor så är det lägge att börja räkna kalorier.
 
Jag hoppas verkligen jag blir gravid under hösten:)
 
ska till kiropraktorn i morgon, men rygg är lite bättre, hoppas jag får börja gå på promenader snart. träning kommer läggas in 2-3gånger i veckan. de kommer bli en spännande höst...siktar på en välmående kropp.
Kommentera inlägget här: