som starkast......

idag grav äggtestet starkast utslag. kör clearblue advance..... tydligen så ger den ifrån sig signaler tidigare om hög fertilitet ( då blinkar en glad gubbe)... de har den gjort i två dagar. Idag var det en fast gubbe så då är det maximal feritlitet...... man kan ju säga att vi haft sex 3 dagar i streck....."praktiskt sex"...haha.
 
Jaja.. nu är det två veckor av JÄVLA väntan för å se om de gav något resultat. förra månaden hade jag ju ingen ägglossning, var ganska tydligt på utslaget på ägglossningtestet tycker jag. Den här gången är jag säker på att jag har det till100%. Gyn var också väldigt säker på att jag jag skulle ha ägglossning med tanke på äggets storlek..........så ge mig en jävla unge nu..... så jag slipper den här skiten av väntan varje månad.
Kommentera inlägget här: