sedan!????

TANKARNA GÅR....... vad ska hända efter jag druckit min 2 månader av dricka.... då måste jag börja äta....och äta rätt.
 
Status nu är att jag har gått ner väldigt mkt, kläder är stora....och min kropp är slapp. Innan jag blev så här extrem fett har jag ju varit väldigt vältränad och jag älskade varje muskel på min kropp. Det sämsta med den här dieten är att man tappar så mkt musker och kroppen blir rätt slapp, samt att man inte tränar in en bra matrutin.
 
När jag gick ner första gånen för att bli gravid så använde jag bara lifesum, åt typ allt...försökt dock hålla mig borta så mkt som möjligt från kolhydrater. Om det är någon gång jag ska komma in i en bra matrutin och träning rutin så är det under smestern, då jag faktiskt har all tid i världen.
 
Men nu har jag köpt 2 månader av dricka, så de vill jag göra av med. men jag vill verkligen börja träna med, men jag vet att kroppen inte klara det på så lite energi som man får i sig genom drickandet. fundera och funderar.......
 
 
kanske går det at kombinera på något sätt, kan inte bara drick om jag ska börja träna på riktigt...... tänkte köra en prov vecka och se hur det går....
 
jag bokade mitt första Mrl pass nu på onsdag ( redan nervös, var ju hundra år sedan jag gick på sådant)
tanken är att jag även ska gå en promenad varje dag om väderet tillåter. tänkte att de dagarna jag ska träna kan jag kombinera drickande med mat. jaja vi får köra en prövo veckaoch se hur den här går.
 
 
ånga tankar....
Kommentera inlägget här: