Besviken...sur

Alltså veckan har gått ganska bra med flytande, kanske åkt ner nog nött i bland när man givit sonen....MENNNNNNNNNNNN idag.
 
Dagen började med att jag hade sådan brådis till stan, för jag skulle återlämna en svindyr kaftan som jag kände att jag inte var värd att handla än.... jag glömde min dricka och kom inte på förren ett bra tag senare att jag inte druckit någon frukosta. Åker hem tar en vid 12 och sedan åker familjen iväg på utflykt till en vän på orust.
 
Grejen är den att jag varit småsugen hela dagen, gnällig etc..... jag vet att det är för jag inte drack frukost ( Helt sjukt var varje mål är viktig). Det hela slutar med att jag tar två NÄVAR osaltade cashenötter...två stora!!!!!! så trött jag blir på mig själv. Förutom det stor misstaget har veckan gått bra.....men jag ligger här å surar.
 
Från och med i morgon ska jag börja skriva varje dag tills jag går av helfart så jag har lite koll på mig själv och den här veckan blir det INGET utan drickorna......
 
Min man är väldigt ducktig , hans tredje dag på flyttande....han tycker det är riktigt jobbigt.....men han är duktig som fixar det.
 
 
Ses i morgon.
Kommentera inlägget här: