Går så där...

Alltså jag skulle aldrig vägt mig, vågen har aldrig någon bra inverkan på mig. "råkade" väga mig i går, var väl inte så överlycklig över resultat ( som jag igentligen ska skita i) visst hade jag gått ner...men jag var ändå besviken. 3 kg hade jag gått ner på 2 veckor.... hade hoppats på 4kg.
 
Drack tre drickor i går och åt en kebabsallad, utan maj och annanas....jag åt inte tomaterna heller. blev typ bara gröna grönsaker. Idag har hela dagen vari kass, stress från morgon till kväll... dagen avslutades med att jag hittade en gamla mosad banan i min svindyra LV-väska :( ( ska ha mat och penförbud i min väska framöver)..... lyckades dock få i mig tre drickor och så blev det 0,5kg räkor med 3 msk aioli.
 
Jag har typ tröttna på pulver, och nu är de som stressigast på jobbet....så jag vill inte hamna i några dåliga vanor. Kanske är det för mkt begärt av mig att de ska gå perfekt under min stressigaste veckor på jobbet.... jag tror jag får ta de här veckorna innan semstern som de kommer. Om jag vill äta så gör jag det, men jag ska försöka hålla mig till min drickor så mkt som möjligt fram till midsommar.
 
Något positiv är att jag minskat omkrets... sist jag kollade omkretsen på min rumpa låg den på ca 128-130cm. Nu ligger den på 125cm.... så det går ju neråt...får väl vara glad för det. Ska faktiskt bli skönt att ta en pause helt från pulver snart. behöver ladda batterierna med bra mat och träning.
 
Herr P har slutat med pulver, tror man måste vara mer motiverad om man ska syssla med det....och de var han inte ( typ inte jag heller just nu). Men jag kämpar så gott jag kan i två veckor till:)
Kommentera inlägget här: