Idag....

har jag varit trött, somnade kl 3 i natt. De känns verkligen som sömn och en lung vardag är en förutsättning för att gå ner....... har lag mig i sängen nu för jag e så trött. "Maten" har gått bra även om jag varit suger på att ta en godis på kontoret i dag för att vakna upp ur min dimma.....men det är ju bara att lura sig själv ...
 
Jag har fått i mig min 4 drickor och är nöjd.... herr A däremot...pallade inte.... ha var så låg när han kom i dag ( första veckan är så jobbig) han skulle bara ta två korvar... som sedan slutade extra med två korv OCH bröd...mmmm kanske inte det här är för han. Vi får väl se... tyckte synd om han ;(
 
Lämnade bilen på service i dag....blev lite extra å betala ca 12 000kr !!!!!! äääääääää halllå det var ganska mkt som skulle småfixas på den, men nu är den tipp topp igen. Men det är ju surt när man inte förväntar sig någon kostnad alls typ........
Kommentera inlägget här: