Dag 11...... funderar

Alltså de snurrar i mitt huvud.... helfart eller halvart..elller en kombo.
 
VAd hände i går har inte ätit godis på tre månader och fick värsta suget, de måste vara mensen...men att jag gav med mig efter 3 månader...hmmm.... skumt. Jaja jag kan inte sura över det....tanken är ju inte att jag ska leva så här och det spårade inte ur i alla fall.....
 
Men jag har ju typ gått på helfart i nästan 3 månader och tänkte jag skulle förlänga det till maj ut, men frågan är om jag har motivation till det. Vet inte faktiskt..... men samtigt mår jag som bäst på helfart...men man måste vara motiverad för att de ska funka....jag kan behöva en pause...men jag vet faktiskt inte om jag vill ha någon stor paus. Kanske behöver jag en väg mitt i mellan, där det är oki att äta något om jag känner för det, typ inga förbud. ( tycker nästan alltid allt blir kasst när man börjar med förbud).
 
Vad jag vet säker är att jag vill gå på helfart i aug, innan jag ska till barcelona...och då måste jag få ha en pause innan som gör att jag orkar. Jag bör ju lägga upp en strategi typ "springa och gå" strategi och inte vara så hård på mig själv. Så jag tror jag dricker mesta i maj och äter när jag känner för det, dock inga kolhydrater....JAg ska också redovisa på bloggen vad jag ätit/druckit varje dag under hela maj. Hur jag gör i juni får jag fundera över....men juli månad kommer jag bara äta mat i alla fall, annars kommer jag nog inte palla helfart i aug.
 
frukost: dricka
lunch: dricka
middag dricka
övrigt: en handull nötter
 
man blir nog lite knäpp av 3 månaders drickande ...haha...
Kommentera inlägget här: