Dag 20 och 21

Alltså i går blev de så sent, efter jobbet åkte jag in till stan och gjorden en ansiktsbehandling. TYp någon syra som skulle ligga på ansiktet, kände en del kan jag lova..... men de gjorde underverk på min torra hy :)
Sedan så åkte jag hem och kollade på skönheten och odjuret med min man. Den var riktigt bra, trots att de sjäng en del... blev förvånad över att jag gillade filmen:)
 
Frukost: dricka
lunch: dricka
Mellanmål:dricka
middag; inlagd kronätskocka, inlagda vitlökar och en ölkorv
 
Idag så har jag tänk mkt på nästa vecka, det är typ bara en vecka kvar till jag ska hå på helfart,,,vill färna gå ner en storlek i kläder till, men mest att min runda kinder blir mindre....har fått mkt påpekande om att de syns att jag gått ner i vikt...skulle jag gissa ..så tror jag 25kilo ( vägrat å väga mig, går mer på hur kläder är på, en del är som täcken nu...haha)
 
Nästa vecka ska jag ut å äta lite, då kommer jag synda lite...dvs äta ganska mkt kolhydrater, men det tycker jag är oki med tanke på att kag ska göra helfart 3-4veckor.
 
mat i dag blev:
 
frukost.dricka
lunch:dricka
mellanmål:dricka
middag 3 ölkorvar ( på tok för mkt), en näve osaltade cashenötter
kvällsmat: 0,5kilo räker med ca 2 msk aioli
 
tror de var lite för mkt mat för min mage i dag, för den låter som ett helt ylande hund.
 
 
Kommentera inlägget här: