Dag 7,,,skitvecka avslutas

alltså veckan har varit kass, sp mkt skit på jobbet,,,,, dagen blrjade bra( inte). Jag hoppar ut från bilen då ramlar spegeln i backspegeln ut när jag slår igen dörren och går i tuden bitar. Tänkte i skunden åka hem igen å lägga mig i sängen å glöma världen, men de gick inte....gick in på kontoret och fick ringa å beställa en ny på mekonomen för 790kr wiiiiiiii ( not)
 
 
Alltså jag bara kände att jag pallar inte veckan mer så jag tog föräldrarledig i morgon, de blir en familje dag hemma med mys i trädgården istället....de ska ju bli fint väder i morgon....så jag laddar för en bättre nästa vecka.
 
Drickan har gått bra, dock är min mage helt paj...tror jag varit dålig på att drika vatten...ska öka på det i morgon. Har inte bestämt för hu jag ska göra på lördag om jag ska äta något på grillkvällen.....just nu känns det inte som jag vill det... men vi får see
Kommentera inlägget här: