dag 8

alltså snacka om att  akkt e kassst just nu....så irriterad. Om man typ väger "150kg" och någon väger 15kg....hur tror det ni går att hoppa i samma studsmatta????? !!!!! inte så bra, min man hoppade med min son som en galning i den nya studsmattan som kom idag, fast jag sa till han att han skulle ta det väldigt försiktigt med tanke på viktskillnaden. 
 
De hela slutade med en fråtande tre åring som hade väldigt ont i ett knä, blev livrädd....har inte sett att de svullnat upp...går se hur det är i morgon. Men jag blev så arg på min man att jag kokade.....hur korkade får man vara. Han väger kanske inte 150kg men betyfligt mer än min son... livrädd att något är paj i knät nu. VARFÖR KAN MAN INTE LYSSNA INNAN DE SKA BEHÖVA HÄNDA EN OLYCKA!!!
 
Drickan har gått bra, men min mage är helt kass,,,,, I morgon är det grill, får se om jah äter en köttbit. Jaja Min son ska på liseberg i morgon hoppas att knät är bra till morgonen...ångest
Kommentera inlägget här: