Fest....

Ja, man kan säga att jag har haft fest från onsdag till lördag...hahh. Varit ute och ätit, varit på bio, grillar, ätit godis, pizza......ja man kan säga att jag ätit en hel del. I dag går jag på helfart.....sncka om att första veckan kommer bli jobbig...blääää...... men de är fram till midsommar.....
 
Sedan är planen i juli att bara äta mat, mat utan massa kolhydrater. Sedan i aug ska jag gå på helfart igen, innan barcelona resan....  men det är de sista helfart jag går på...sedan är det att få vettiga martutiner som fungera.
 
Vilket väder de har varit har fixar på altanen, så mysigt att vara ute nu....och idag ska jag ner till stan en snabbis och göra min fransar. 
 
Men första ska jag gå upp och ta min dricka och vika tvätt, mindre kul.
 
P.s hälsade på våra grannar i går, de har en litepå en vecka....alltså man blir så sugen. hoppas min vikt är skaplig till hösten så P kan få ett syskon. 
Kommentera inlägget här: