OOppss!

Alltså jag har vägt mig och de var ju något jag inte skulle göra. Varför jag inte vill göra det är att motivationen och humöret hänger samman ganska bra med vågen ibland, samt att de kan bli en del ångest kring den. Min plan är ju att gå efter storlekar i kläder samt hur jag mår.  Samtidigt är de ju lite tråkigt att inte veta vilka siffror jag började med, men ca 20 kilo har jag i alla fall redan gått ner ( ca 4 storlekar i kläder)
 
Jag gissade på att jag skulle väga 106kilo, men det var 116kilo...jag känner mig mkt lättare än 116kg:) Jaja...grejen är den att jag ska ju äta under juli månad och tanken är att jag ska försöka stå stilla i vikt under den månaden. Blir ju lite svårt att veta om jag gjort det, om jag inte vet vad jag väger :/
 
Så nu väger jag 116kg och jag är glad om jag går ner till 108kilo till midsommar... och helt överlycklig om jag går ner till 106kilo. 106 kilo var den vikt jag var i när jag blev gravid med P ( hade slitet rätt mkt för att gå ner de kilona så jag kunde bli gravid)...sedan när man var gravid ( typ målet var uppfyllt) så släppt jag helt allt med vikt...ÖÖÖööööö varför kan man undra ( kommer inte hända den här gången, de kan jag lova)
 
Även om målet är att bli gravid, så är de mkt fler saker som gör att jag känner de viktigt att gå ner eller hålla min vikt när jag blir gravid igen. Jag vill kunna vara en pigg och glad mamma, som inte ska dö i förtid av fetma...vem vet...jag kanske vill ha ett tredje barn om det går...jaja....vikten kommer inte hamn ur fokus även om jag blir gravid nu igen.
 
åker ju till barcelona i september, hade varit "jävligt gött" som de säger i gbg att väga två siffrigt, så det är väl mitt mål...rent viktmässigt ...och sedan en graviditet i oktober( kanman hoppas på)
 
något som är extra kul är at min man ska gå på helfart från och med lördag med mig, fram till midsommar...ska bli kul ( han har väl typ 10kilo å gå ner, så han är ingen riktigt tjockis...haha). Men det underlättar ju nära båda två går på helfart...för övrigt så är det här tredje dagen på helfart och jag mår betydligt bättre idag. I går hade jag migrän och måde pyton........var hemma då...är det idag med ( men mkt av det beroe på att jag har mensen nu)
Kommentera inlägget här: