Ångest!

Jag är en kontrollfreak.... det kan nog vara en av de stora anledningarna till varför jag har ångest. Att inte veta gör mig galen, konstant övertänkande... skulle jag inte ha fler symptomer, tänk om något är fel....bla bla ...TÄNK OM DE INTE FINNS NÅGOT DÄR VID ULTRAJUDET... ni kan ju fatta att jag läst sönder mig på familjeliv.
 
Tycker nästn d e jobbigast att en del vet att jag är gravid, känns som otur...hur de nu kan bli det. ( jag e knäpp).
De symptomer jag har är ont i brösten fortfarande, lite annorlunda smak i munen..... ( men som jag läst i familjliv så kan man ha massa gravidsymptomer och ändå inte vara gravid). När jag blev gravid första gången sa jag de ass tidigt och var inte ett dugg gravid, hade inte en tanke på att jag skulle få missfall. Den här gången är det annorlunda, tror de beror på att jag tagit de där hormonstimulerande tabletterna....... känns som de gjort att jag blivit gravid...och inte att kroppen velat det naturligt, tänker att kroppen kanske då vill göras sig av med graviditeten......( vet att de är dumt å tänka så, men jag kan inte låta bli). 
 
Ska på ultraljud på måndag, kommer må kräkdåligt då... fatta hur nervös jag kommer vara.
 
Jag vill verkligen glädjas av att veta att jag e gravid, men jag kan inte för all oro..........
Kommentera inlägget här: