v36

Alltså jag döööööör av väremen ( vet att man inte får klaga) Men min fötter har svullnat och jag kan knappt gå utan att de känns som han ska trilla ut......haha
 
Vr hos barnmorskan i dag, alla värden såg bra ut på mig och mini växer enligt kurvan. fick till och med göra ett ultrljud för att se om han låg rätt och de gjorde han. ( fast visste jag redan, men sa inget). Veckan innan var jag och gjorde ett privat tillväxtultraljud, ni vet ju hur nojig jag är. Men hon tyckte allt så bra ut, hon mäte och kollade... han såg ut att väga 300gram över normal......ÄÄÄÄÄääää oki..... jag ska tydligen får en stor bebis ( men hon var tydlig med att säga att de kunde ändras fram till förlossning och hon kan ju inte mäta exakt)
 
Jag hoppas verkligen inte det är stor klump, jag som fortfarande är förlossningsrädd. Ska på ett samtal den 1 aug med auror, men de räcker med ett samtal. För det viktigast för mig ät att vi skriver ett förlossningsbrev som ska följas så bra det går, så de inte blir några frågetecken.
 
Har faktiskt inte börjat tänka på förlossningen än, de är lixom mindre än 30 dagar kvar ( tror jag).......känns som jag kämpar varje dag för att bara överleva värmen.
 
Noja är fortfarande kvar, tanken går till att tänk på att tänk om han inte föds frisk...ingen kan ju faktiskt veta förren han kommer ut...jaja... de är så när man är kontrollfreak
 
Jag måste ändå säga att jag längtar till att han är ute, att vara gravid är inget som jag tycker, kan ju ha att göra med min förlossningsskräck....
 
I morgon ska jag å svärmor går på bio med min lilla plutt, så jag hoppas det är svalt å skönt i biosalongen. Har två veckor kvar på min semstester, sedan ska jag jobba en innan jag går på föräldrarledighet..... ska bli skönt å få en pause...... sedan e jag så nöjd med att jag lyckats förhandla till mig en exttra semsterdag+ min löneökning. Nu har jag 27 dgar och målet är 30dagar, så nästa år måste jag fixa en till ......så jag närmar mig. fattar inte hur folk gör med småbarn... tycker man måste ha 4 veckor på sommaren, en vecka på julen och så kommer sportlovet en vecka...... alltså ........jag hoppas verkligen jag blir delägare i firman någon dag, för då kommer ja definitivt ha mer än 30 dagar semester........ska lägga in en högre växel när jag kommer tillbaka från min mammaledighet,
 
 
Kommentera inlägget här: