V19.....

Var ett tag sedan jag skrev..... har varit extremt trött och de har varit massa bråka min min halvbror....så energin har varit på minus 10 ( man kan väl säga att min bror inte är direkt någon familjemänniska, utan tänker mest på sig själv).
 
Själv har jag varit på ett till ultrljud efter kuben och allt såg bra ut. Vi ska få en pojke till vilken är jättekul, ska bli så kul för min plutt å få en lillebror ( tror de blir en Erik). Jag känner mig lungnare nu, men det är inte helt oki. Missfall tänker jag inte på längre, oron har mest gått över till tankar om han är frisk.... de dyker upp i huvudet i bland, så jag hoppas verkligen att allt är som de ska.
 
Tycker det är konstigt att jag inte fått en tid för RUL än, ska ringa barnmorskan i morgon... måste säga att jag inte är imponerad av vården, de är så mkt fel och allt tar så lång tid....så man måste verkligen ha stenkoll själv, så inget glöms bort ( tragiskt)
 
Köpte blutensaft idag, tror de heter så, jag tror jag har järnbrist. Jag e så sjukt trött hela tiden och jag tyckte faktiskt de hjälpt, eller så tror jag bara de hjälpte...haha
 
Min moderkaka ligger framför, vilket gör att de kan ta längre tid att känna av rörelse från barnet, jag undrar ibland om jag verkligen är gravid, eller bara blivit tjockare...haha.... nä ibland kan jag känna ett litet fladder.....
 
långtar verkligen till att han ska komma ut, är så grymt tacksam över att vi kunde bli gravid igen med lite hjälp:)
Kommentera inlägget här: